ترانزیت بین المللی

ترانزیت بین المللی دریایی، هوایی، زمینی :

حمل و نقل بین المللی کالا و حمل داخلی پس از ترخیص محموله از گمرک،  از مهم ترین مسائلی است که غالبا ترخیص کاران گمرک و صاحبان کالا در تجارت بین المللی و نیز در واردات و صادرات کالا با آن روبرو می شوند؛ و چنانچه با شرکت های حمل و نقل معتبر، آشنایی نداشته باشند، دچار مشکلات اساسی شده و با ضرر و زیان های بسیاری مواجه می شوند.
تیم بازرگانی بین المللی مهندس امین شیران یکی از قدیمی ترین و معتبرترین مجریان ترخیص کالا در سراسر ایران می باشد، و به طور مستمر مشغول به فعالیت گمرکی در گمرکات استان تهران، اصفهان و بندرعباس  می باشد. خدمات ترانزیت تیم بازرگانی بین المللی مهندس امین شیران، عبارت اند از: ترخیص کالا (واردات-صادرات) کالا ،حمل و نقل بین المللی زمینی، دریایی و هوایی و ترانزیت کالا از کشور چین به ایران، عراق، دبی و ترکیه .
در معاملات بین المللی معمولا روش حمل و نقل، برحسب نوع کالا، مبداء و مقصد، حجم و وزن کالا، هزینه، سرعت حمل، ریسک و غیره توسط طرفین معامله تعیین  می شود.
حمل و نقل بین المللی می تواند به شیوه های ذیل انجام شود:
• حمل و نقل دریایی
• حمل و نقل جاده ای
• حمل و نقل ریلی
• حمل و نقل هوایی
• حمل و نقل مرکب (چند وجهی)
تیم بازرگانی بین المللی مهندس امین شیران با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در امر واردات کالا از چین و با برخورداری از دفتر اختصاصی در چین، به فعالیت در زمینه ارسال کالای مشتریان محترم به روش های حمل و نقل هوایی و دریایی، از کشور چین به ایران می پردازد و همچنین کانتینرهای استاندارد را از طریق حمل دریایی به انبار محل کالای مشتریان می فرستد و نیز به حمل کانتینر به ایران مبادرت می ورزد.
اکنون توضیح اجمالی برای هر یک از روش های فوق، خدمت شما همراهان عزیز ارائه می گردد :
  • حمل و نقل بین المللی می تواند به صورت دریایی، جاده ای، ریلی، هوایی و ترکیبی انجام شود که روش آن، برحسب نوع کالا، مبداء و مقصد، حجم و وزن کالا، هزینه، سرعت حمل بین المللی کالا و ریسک های موجود تعیین می شود.
  • حمل و نقل هوایی کالا بابت واردات محصولات خریداری شده از کشورهای دیگر، که یکی از مطمئن ترین و سریع ترین راه های ترخیص و واردات کالا می باشد، هزینه زیادی را در بر دارد؛ به همین دلیل از روش حمل و نقل هوایی برای کالاهای حساس یا گران قیمت و یا کالاهایی که نیاز است هر چه سریعتر به مقصد برسند، استفاده می شود. برای نمونه ای از حمل هوایی کالا می توان به واردات یا صادرات طلا و مواد دارویی که قیمت بالایی داشته و حساس هستند اشاره کرد؛ و نیز در مواقعی که نیاز است که یک محموله هر چه سریع تر به مقصد برسد، حمل هوایی بار جهت واردات کالا یا خدمات بهترین گزینه موجود محسوب می شود. غالبا برای حمل کالاهایی با ارزش قیمتی پایین و یا کالاهایی که نیاز نیست سریعتر به مقصد برسند، از حمل و نقل زمینی یا دریایی جهت واردات کالا یا محصولات استفاده می شود که از نظر صرف هزینه مناسب تر می باشند. یکی از اصلی ترین روش های واردات کالا از چین به ایران حمل بار هوایی می باشد. امروزه بسیاری از تجار و بازرگانان ایرانی شیوه ی حمل هوایی را از میان سایر روش های حمل و نقل، برای حمل کالاهای خود از چین به ایران بر می گزینند. با در نظر گرفتن وجود پروازهای متعدد و مستقیم و غیر مستقیم بین چین و ایران، زمانی که برای انجام این کار بر آورد شده است زمانی بین ۳ تا ۷ روز می باشد. تجار و بازرگانان ایرانی علاوه بر اینکه باید نسبت به روش های مختلف پکینگ و حمل کالا بصورت هوایی، شناخت داشته باشند، احتیاج دارند که بر قوانین مربوط به حمل و نقل هوایی بار نیز تسلط کافی داشته باشند، چراکه حمل هوایی محموله، متضمن رعایت قوانین و مقرارت خاص و معینی است که حتی این قوانین بسته به نوع کالای مورد نظر نیز با یکدیگر تفاوت دارند. تیم بازرگانی بین المللی مهندس امین شیران با سابقه بیش از ده سال در امر واردات کالا از چین و بهره مندی از دفتر اختصاصی در چین، اقدام به ارسال کالای مشتریان محترم از طریق حمل و نقل هوایی می نماید.
  • حمل و نقل دریایی یکی از رایج ترین و به صرفه ترین شیوه های حمل محصول جهت واردات کالا یا محصولات بالأخص از کشور چین به سمت ایران، به حساب می آید. محدودیت ها برای حمل کالا از چین به ایران و سایر کشورها به این روش، بسیار کمتر می باشد. غالبا شرایط حمل دریایی کالا و یا محصولات وارداتی آسان تر از حمل هوایی بوده و بسیاری از تجار و بازرگانان، رغبت دارند تا کالاهای خود را، به صورت دریایی به ایران ارسال نمایند. کالاها و محصولات وارداتی که از کشور چین با کانتینر و به وسیله کشتی بارگیری شده، در اسکله شهید رجایی واقع در بندرعباس ایران، تحویل داده می شود. در این رابطه می توان از سرویس های حمل کانتینری از چین به ایران، حمل خرده بار و نیزحمل محموله های وارداتی به صورت بالک (فله) که از طریق خطوط کشتیرانی از بنادر ذیل به سمت بندر عباس (گمرک شهید رجایی) در حال سرویس دهی می باشند، استفاده کرد. تیم بازرگانی بین المللی مهندس امین شیران با بهره مندی از دفتر اختصاصی در چین و سابقه در امر واردات کالا، اقدام به ارسال کالای مشتریان محترم از طریق حمل و نقل دریایی نیز می نماید.
  • حمل و نقل مرکب Multimodal Transportation گاهی از طریق چند شخص یا سازمان انجام می شود که در این صورت برای نمونه یکی از شرکت ها که دارنده ی خط کشتیرانی است سرویس منظم دریایی به مقصد مورد نظر مشتری را عرضه کرده و نیز اسناد حمل مربوط به کالا و یا محصولات وارداتی را صادر می نماید و شرکتی دیگر تجهیزات حمل را در اختیار داشته و در زمینه اسباب و لوازم حمل کالا کارساز است . بعضی مواقع هم حمل و نقل مرکب و تمامی خدمات توسط یک شخص یا سازمان عرضه می شود و احتمال دارد حمل و نقل به صورت ترکیبی از حمل و نقل دریایی، هوایی، جاده ای یا ریلی تا ورود کالا به مقصد مورد نظر باشد. با عنایت به پیشینه ی دیرین تیم بازرگانی بین المللی مهندس امین شیران در امر واردات کالا از چین و برخورداری از دفتر اختصاصی در چین، این تیم به ارسال کانتینرهای استاندارد از طریق حمل دریایی به انبار محل کالای مشتریان و حمل کانتینر به ایران اقدام می نماید.
مزایای همکاری با گروه بازرگانی بین المللی مهندس امین شیران در امر حمل و نقل بین المللی کالا:

در زمره ی مهم ترین مولفه هایی که به هنگام حمل و نقل بین المللی، مورد تأمل قرار می گیرند، کیفیت حمل و نقل و وسائل نقلیه ای است که برای نقل مکان و جابه جایی محموله ی مورد نظر، استفاده می شوند. گروه بازرگانی بین المللی مهندس امین شیران با فراهم کردن جدیدترین و مطمئن ترین تجهیزات حمل و نقل و استفاده از از روش های نوین در حمل بار، به موفقیت های شایان توجهی در این عرصه نایل شده است و هم اکنون به مثابه ی یکی از معتبرترین شرکت های بازرگانی در حوزه گمرکی و رضایتمندی مشتریان تبدیل گردیده است. صاحبان محترم کالا می توانند جهت انجام مشاوره و بهره گیری از بهترین خدمات ترخیص کالا و حمل و نقل بین المللی برای ارسال کالاهای تجاری و نمونه خود از کشورهای مختلف دنیا با اعتماد کامل و هیچگونه نگرانی اقدام نمایند و پس از ترخیص از گمرکات کشور کالای خود را به طرز کاملا قانونی همراه بارنامه وصول نمایند.
از دیگر مزایای همکاری با گروه بازرگانی بین المللی مهندس امین شیران صرفه جویی در زمان و مخارج مربوطه می باشد. این گروه با برنامه ریزی ژرف نگر و حساسیت بالا نسبت به حمل و نقل کالاهای مشتریان خود اقدام می نماید و با عنایت به کیفیت خدماتی که عرضه می کند، دارندگان محترم کالا از اینکه مشکلات حمل و نقل و ترخیص را ندارند احساس خرسندی می کنند، و تمامی این ها مسبب افزایش محبوبیت و مقبولیت خدمات عرضه شده توسط این تیم  گردیده است.

اگر قصد وارد کردن کالا از چین را دارید، باید آگاه باشید که این کار می تواند زحمت بسیار داشته باشد؛ چرا که کالاهای بسیاری با کیفیت و قیمت های متفاوت در چین تولید می شود؛ بالأخص زمانی که نمیدانید از کجا باید خرید کنید! لیکن شما می توانید این امر را به شرکت ها و یا گروه های تجاری حمل و ترخیص کالا بسپارید تا آنها برای شما خرید کنند و به صورت کارگو از چین نسبت به ترخیص کالای شما اقدام کنند. در این صورت زحمت شما خیلی کمتر خواهد بود.

بدین منظور گروه ها و شرکت‌های بسیاری وجود دارند که خدمات کارگو چین به ایران و چین به دبی را انجام می‌دهند، اما در میانشان، آنهایی که تجربه کافی برای تحویل به موقع کارگو به صورت مستقیم و تحویل door to door دارند، معدود و انگشت شمار می باشند.

خدمات کارگو چین

استفاده از خدمات کارگو چین تیم بازرگانی امین شیران، از مزیت های بسیاری برای کسب و کار شما برخوردار می باشد. یکی از مزیت های کارگو چین این تیم، استفاده از خدمات پستی اکسپرس هوایی است، بدین گونه شما می توانید کالاهای گرانبهایی که کمابیش حجم پایینی دارند را با استفاده از گروه و یا شرکت پست بین المللی معتبر، با هزینه ای مناسب ارسال کرده و در کمترین زمان به صورت Door To Door تحویل بگیرید.

کارگو چین به دبی

کارگو چین به دبی اگر به صورت هوایی باشد، معمولا بین ۴ تا ۸ روز بیشتر به طول نمی انجامد، لیکن اگر به صورت دریایی باشد، حدود ۲۸ روز زمان می برد. در نظر داشته باشید که این ترخیص کالا به صورت Door To Door انجام می گیرد. خدمات کارگو از چین به دبی نسبت به خدمات کارگو از چین به ایران کمی آسان تر می باشد و اگر شما نیت داشته باشید از هر یک از شهر های کشور چین به طور مثال شهر گوانجو به دبی یا ایران کالای خود را ترخیص کنید، میتوانید با همکاران ما ارتباط داشته و  از مشاوره  ما بهره مند شوید. اگر نمی دانید کالای خود را از کجا فراهم کنید کافی است این کار را به ما وا گذار کنید تا همکاران ما از کشور چین کالای شما را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت فراهم کنند و این کالا را در کمترین زمان به صورت هوایی و یا دریایی از چین به دبی یا ایران ترخیص کنند.

کارگو چین به ایران

حمل بار از چین به ایران مقررات مربوط به خودش را دارا می باشد و شما باید آگاه باشید که کدام اجناس مجوز وارد یا صادر کردن دارند؛ بدین منظور حتما با کارشناسان بخش کارگو چین به ایران تیم بازرگانی امین شیران ارتباط بگیرید تا از مجاز بودن کالای وارداتی خود از چین یقین حاصل کنید. چنانچه کالای مد نظر شما در زمره ی کالاهای مجاز باشد، اصلا مشکل دیگری نخواهید داشت، بدین دلیل که بازرگانی امین شیران کلیه خدمات کارگو چین به ایران، از گزینش فروشنده مناسب در چین تا حواله یوان و فرستادن کالای شما و دریافت آن در ایران را برای شما به انجام می رساند. 

گروه بازرگانی بین المللی مهندس امین شیران کلیه مراحل ترانزیت بین المللی کالای مد نظر شما از کشور چین به داخل ایران را برای تجار و بازرگانان محترم در سریعترین زمان ممکن انجام خواهد داد.